Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем сутрин като е студена трака 1,2 сек

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ще му свикнеш на тракането! мен много ме дразнеше,но ми мина
    няма смисъл да хвърляш пари на вятъра,като го видиш че почне да трака и в движение сменяй
    Аlfa156 1.8TS 2000

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Е точно тези нямат доставка до БГ
      Post to:N. and S. America, Europe, Asia, AustraliaПък и то с питане става, жената с питане се омъжи за мене.....това са само два от произволните линкове дето сейвнах от многото дето излизат като драсне чиляк там alfa variator
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Сменяш маслото и спира да трака,тракането не е от вариатора а от клапанти не задаржат масло (износени са повдигачите) слагате следващото по вискозитет масло ако сте с 10W40 слагате 15W40 заспива.Няма тракане мотора не се чува.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от nik_hadji Покажи съобщение
          Сменяш маслото и спира да трака,тракането не е от вариатора а от клапанти не задаржат масло (износени са повдигачите) слагате следващото по вискозитет масло ако сте с 10W40 слагате 15W40 заспива.Няма тракане мотора не се чува.
          Ебаси глей какво евтино решение на проблем за 350 лева.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Ебаси глей какво евтино решение на проблем за 350 лева.....
            Да
            На следващата смяна 20W50 и след това защото 30W50 няма
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
              Да
              На следващата смяна 20W50 и след това защото 30W50 няма
              То няма и да ти трябва вече
              2014: Deutschland über alles

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nik_hadji Покажи съобщение
                Сменяш маслото и спира да трака,тракането не е от вариатора а от клапанти не задаржат масло (износени са повдигачите) слагате следващото по вискозитет масло ако сте с 10W40 слагате 15W40 заспива.Няма тракане мотора не се чува.
                Я да вземеш ад прочетеш кое какво значи и от кои цифри зависи вискозитета и от кои минусовите температури на стартиране.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #23
                  Между другото аз сложих 5 В 40 за съжаление а трябваше поне 10 поне ако не и 15 щото след 200 000 се слага 15 В 40
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от nik_hadji Покажи съобщение
                    Сменяш маслото и спира да трака,тракането не е от вариатора а от клапанти не задаржат масло (износени са повдигачите) слагате следващото по вискозитет масло ако сте с 10W40 слагате 15W40 заспива.Няма тракане мотора не се чува.
                    Луд, луд е тоя пич...
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Луд, луд е тоя пич...
                      За датчик съм съгласен ама да се оправа тракането от вариатора със смяна на масло незнам ... да става
                      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                      Ramstein - Benzin
                      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                        За датчик съм съгласен ама да се оправа тракането от вариатора със смяна на масло незнам ... да става
                        Принципно от кофти масло може да трака вариатор
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          Принципно от кофти масло може да трака вариатор
                          Абе ако може да трака от кофти масло така, то със сигурност и други неща трябва да са се разтракали преди това.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Много отзиви
                            1.Някой от вас да е разглобявал вариатор?
                            има маслен сигмент който трябва да задържа маслото и налягането но ако.... е на много километри какво става?

                            2.Повдигачите са хидравлични и ако колата е на много километри какво става? Износват се и започват да не задържат масло и затова е тракането в началото е докато ги напални отново.
                            Другото решение ако ви гори масло и трака и ако не искате да сменяте маслото то тогава ремонтирайте

                            3. За абривиатурата 15W40:
                            1. Класификация по SAE (Общество на автомобилните инженери)
                            По тази класификация моторните масла се разделят на 10 ВИСКОЗИТЕТНИ КЛАСА: 6 зимни, означени с буквата W и цифрите 0, 5, 10, 20, 25 (0W, 5W, 10W, 25W) и 4 летни, означени с цифрите 20, 30, 40 и 50.

                            Критериите за принадлежност към съответния клас на зимните масла са два:
                            - динамичният вискозитет, определен в специални апарати, симулиращи въртенето на коляновия вал в лагерите, и изпомпването на маслото от картера до отделните точки на смазване. Температурите при които се извършва това определяне, са различни за всеки зимен клас, но всички са отрицателни. Така например за маслото 5W те са –25 градуса и –30 градуса по Целзий, а за маслото 15W- най-подходящото и най-използваното в нашата страна е – 15 градуса и – 20 градуса по Целзий. Това означава, че при тези температури нормалния динамичен вискозитет гарантира оптимално съпротивление при първоначалното завъртане на коляновия вал, както и че е гарантирано бързо изпомпване на маслото до отдалечените точки.
                            За летните масла критерият за принадлежност към съответния клас е кинематичният вискозитет , определен при 100 градуса по Целзий за всички класове. Колкото цифрата с която маслото се означава е по голяма, толкова маслото е по-гъсто и може да се използва при по-високи температури. В нашата страна при лятна експлоятация най-подходящи са едносезонните масла от клас 30 и всесезонните масла от клас 40.

                            Comment

                            Working...
                            X